Vårregn och vårfest!

Perstorp bjuder den här helgen in till vårfest och byn förvandlas dagtid till marknad och kvällstid till..... typ grisfest;). Gick upp för att handla present till en kompis som bjuder på middag imorgon och såg att dom gjort så himla fint utanför en av blomsteraffärerna. Vet inte riktigt om jag lyckats fånga det på bild men det var extremt smakfullt och jag får säga att jag blev förvånad (pinsamt!) att det faktiskt fanns så mycket fint i vår lilla by.

Lyckades inte få en bild på presenten för jag lämnade den för upphämtning lite senare med bil. Men det kommer en bild på det... Dom har jätte-fina grejer som dom gör i plast, perstorpsplast typ.

Varje gång jag sätter mig ner för att skriva så protesterar min dotter - dömt att misslyckas. Lite protester kan man ju stå ut med men inte ihållande. Trist. Jag var sugen på att skriva och hade flera ideér på gång. Nåväl, får väl gå o försöka underhålla henne lite.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mäh! Jag har ju tagit mig ett allvarligt snack med henne. Vadan detta? Förstår hon inte? Vi får ta i med hårdhandskarna Hedda... ;)

2010-05-28 @ 22:13:37
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Hedda

Jag vet - sitter ju o botaniserar i bloggar o hon ba näh glöm dä morsan;)

2010-05-29 @ 07:42:37
URL: http://perstorpsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0