Jösses!

Vaknade med ett ryck imorse. 07.20 - något kändes fel. Mycket fel, men vad?!?! Sen gick det upp ett ljus - jag hade sovit en HEL natt. Frida sov från niotiden kvälle innan och ända till halv åtta - JÖSSES!

Nu sitter jag här i soffan o softar, slötittar lite på TV, surfar och sneglar ut genom fönstret. Det är en sån där galet vacker vårkväll. Längtar ut så att det värker i kroppen. JÖSSES så vackert det är.

Har kört MC-lektioner idag och det börjar dra ihop sig mot uppkörning - JÖSSES - hur ska det gå? Nervös!

Frida har varit hos Farmor & Farfar idag och uppfört sig som en princessa. Men när prällen kom ikväll för att prata om dopet plockade hon fram monstret inom sig - han såg alldeles förskräckt ut stackars prästen. Eller så var det mitt starka kaffe han grinade illa till. Nu är det mesta iaf spikat kring dopet - psalmer och hela faderullan.

JÖSSES - Nu mullrar det utanför - tror visst mannen rullar in på bobban. Bäst jag återvänder till spisen;).

Så här vackert var det iaf när jag körde hem från Ängelholm idag - magiskt vackert!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0