En dag med blandade inslag...

Den här veckan kör jag en hel massa MC-lektioner för att bli klar med mitt körkort! Uffa!! Förutom att jag lagt omkull cykeln. Två gånger!! går det riktigt bra. Det är inom räckhåll. Kortet.

Trodde att dagen idag skulle bli rätt rutten eftersom jag hade en lång paus mellan lektionerna - men ack vad jag bedrog mig. Det blev shopping - lite till Frida och lite till Harry. Sen en skön stund på Expresso House med gott kaffe och läsa tidningen. Helt ifred. Galet skönt.

Funderade också en hel del kring formen på den här bloggen - måste hitta syftet lite känner jag. Inte blogga för bloggandets skull. Finns många såna jussom. Funderar på hur personlig jag ska vara. Orka vara. Hmmm, tål att tänkas på.  Jag är ingen modebloggare, jag är ingen supermammabloggare, har inget politiskt budskap - så vad återstår? Där är nå't, så mycket vet jag. Nåväl, det får ta sin tid. Nu ska jag gå och umgås lite med min man - vara lite social helt enkelt.

Här en bild dock på den superfina byxdressen Frida fick idag. Hade nästan velat ha den själv;). Nästan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0