Besök i storstan


Idag åkte jag och Frida till Malmö för att jaga brudklänning! Tyvärr utan större lycka idag heller - affären jag så gärna ville till, Tekla, hade stängt pga inköp. Snacka om snopet. Nämen, det var ju kul o sitta i bilen i fina vädret fram o tillbaka till Malmö. NOT.

Åja, så illa var det inte - blev lunch med Alexandra och besök på kontoret. Sen fick jag också pratat med tjejen på Tekla som var jätte-trevlig så vi ska boka in en tid i Ängelholm nästa vecka istället.

Det blev en bra dag till slut ändå - kul att träffa kollegor och hälsa på söta jycken Svensson. Frida har dessutom uppfört sig exemplariskt hela dagen. Hängde i sin björn o spanade in alla på stan. Så mycket folk har hon inte sett sammanlagt sen hon föddes. I Perstorp består folksamlingarna som bekant av pensionärer utanför banken på utbetalningsdagar;).

Fast i helgen är det festival i byn - yihaa! Förra året vill jag minnas en herr Svensson, numera herr Ekman som slog klackarna i taket rejält. På sant hillbillymanér stoppade han några ölburkar i fickorna och cyklade upp på byn. Sicken syn. Synd man inte var i bloggartagen då för det var en syn för gudarna.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha ha... Det minns jag. Det var då han kom hem typ på morgonkvisten va? Bra jobbat :) Tack för en mysig dag. Det var tur ni kom ändå ;)

2010-05-20 @ 22:30:37
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0