Utemöbler till nya balkongen

Funderar på en sån här typ av möbel till vår nya balkong... lite skönt loung'ig. Gillar färgen men skulle egentligen hellre ha två fåtöljer än hörnsoffa.



När jag nu sitter här och surfar efter inspiration upptäcker jag att jag kanske tycker att de här möblerna är lite väl stela... Eller så måste jag verkligen få till allt runtomkring för att lätta upp det hela... Så är det kanske. Är sugen på en massa sköna puffar, lyktor, och kanske ett sånt där snyggt marrockanskt brickbord i "silver". Massor av växter också förstås. Bambu!

Dom här sakerna hittade jag också när var ute och letade... Jag är inte så bra på att göra collage men satte iaf ihop dom.



...letar vidare! Tips på inköpsställen tas gärna emot.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ååååh, jag vill också!!! Jag kommer i alla fall på er invigningsfest!

2010-06-10 @ 22:56:11
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0