Datorhaveri

...typiskt när man  börjat komma igång med bloggandet. Då går datorn och havererar. Mitt i alla dop-planer dessutom så tiden är lite lätt knapp att hålla på med sånt här strul. Lutar åt nyinköp!

Det här har jag dock hunnit med sen sist;

*rensat köksskåp - föga upphetsande
*kört Risk-2 på motorcykeln - himla kul att susa runt på en go-cartbana med MC - I lajk;)
*haft besök av bästa Marika och lilla Rebecka
*varit på supertrevlig middag i Ängelholm
*fått parkeringsböter (PS säg inget till min man...)
*serverat snickarna saft och ballerinakex

Nu blir inlägget inte längre än så här!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Inge roligt när datorn kraschar! :(

2010-06-01 @ 09:09:52
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Hedda

Nej så nu slåss jag med sonen om att få "audiens" typ nån gång om dagen..

2010-06-02 @ 08:50:13
URL: http://perstorpsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0