64,3.... och näsan rinner

....kg! Nu e jag 0,3kg från invägningsvikten. Vill ner till 59-60, borde väl inte vara någon omöjlighet. Hade gärna plockat upp den där lådan med kläder från förr!! Snygga Acnejeans och lite annat. Men jag får nog inse att riktigt dit når jag inte. Då ska jag hela vägen ner till 57 och det känns som det var i ett annat liv helt och hållet. Fast livet nu är bättre!

Dieten börjar för den delen bli lite roligare nu, har ätit ostmacka två dagar i rad och det verkar inte påverkat tösabiten. Om man inte blir förkyld av ost vill säga. Börjar introducera mjölkprodukter så smått. Mest i lagad mat. Kunde dock inte låta bli ostmacka - som jag har längtat. Te med mjölk och rostat bröd med ost. Lycka!!

Vi har drabbats av förkylning - båda två. Näsan rinner o vi känner oss rätt dassiga, tur för oss att det är riktigt innesittarväder. Ser på vädret nu att det fortsätter vara ostadigt. Var är sommaren? Dags att boka resa?

Nu jäspar hon, lillfia, stödvila månde??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0