Lata dagar på stranden i Lerhamn..

Jag, Frida och Hugo har varit hos kusinerna i Lerhamn och hälsat på. Det blev lata dagar på stranden och häng i trädgården. Frida njöt i stora drag, speciellt i sin badbalja i skuggan under träden. Hugo trivdes bäst med att fiska upp krabborna och släppa i... fiska upp o släppa i, fiska upp o släppa i... ja ni fattar. Som den amatör jag är har just dessa aktiviteter inte fastnat på bild - så kanske hittar jag bara på.. vem vet. Däremot fastnade deras sysslingar Hanna och Lukas desto bättre på bild;).

 


 

 

..hmmm jag är en amatör. Lyckas inte vända på fotona - inte helt van vid min Mac än... Men nu måste jag packa inför semestern så jag hinner inte fixa o trixa. Väntar på att Alex kommer och ger mig en förstklassig lektion i bloggande och Mac;).

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0