Mumsig skinka...

Jag bara älskar griljerad skinka - idag var det dags för årets första. Hur gott som helst på knäckebröd. Fast jag får ju säga att den här bilden liknar allt annat än en skinka. Nåja, god tyckte både jag och Tessie.


Tessie har för övrigt varit dålig så jag har varit med henne hos vetrinären. Hon har haft dålig aptit och kräkt till och från i två veckor. I måndags tyckte jag det fick vara nog och tog henne till doktorn. Dom tog hur många prover som helst och röntgade magen och bröstkorgen, men hittade ingenting. En räkning kom redan idag på X antal tusen kronor och som ytterligare ett brev på posten så verkar hon helt ha återhämtat sig. Aptiten är tillbaka, pigg och glad som vanligt. Så, det var hennes julklapp för i år...



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Och fem år framåt... Du, tack för tipset, jag måste också griljera en skinka. (Hur f_n gör man det???) Himla juligt och gott på knäckebröd ja :)

2010-12-11 @ 09:47:46
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0