...ett foto i timmen.. NOT

Skulle bli ett foto i timmen idag hade jag tänkt men så blev inte fallet. Hamnade mitt i godisträsket som följdes av seriös snöskottning och en misslyckad middag.

Middagen lämnade minst sagt en del att önska - trots 28 positiva kommentarer på Arla.se så måste jag säga att det var en rejäl flopp. Det växte riktigt i munnen på både mig och Hugo. Det var nog bara Tessie som gillade den... Blääät blev betyget på den. Lax i saffransås...

Nu sitter jag här och tittar på Narnia - Hugo verkar tycka han är för gammal:). Frida ligger utslagen i soffan - finns det något sötare än en bebis som sover. (speciellt efter en gnällig kväll:))


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lilla sötnosen :) Underbart med sovande ungar ja :)

2010-12-19 @ 12:04:38
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0